You are here

Guna awek muda dan cantik untuk seludup petrol

SINDIKET penyeludupan minyak di kawasan sempadan kini dikesan menggunakan wanita cantik dan muda untuk melakukan kegiatan terbabit. Difahamkan, wanita berkenaan bertanggungjawab mengisi minyak menggunakan kereta sama ada yang diubah suai atau tidak sebelum memasuki Thailand. Komander Agensi Kawalan Sempadan Malaysia (AKSEM), Mohd Asri Yahya berkata, wanita berkenaan memasuki Thailand menggunakan laluan sah untuk menghantar bekalan minyak itu. “Itu taktik baru sindiket penyeludupan minyak berdasarkan risikan yang kini banyak menggunakan wanita muda, bagi mengaburi pasukan keselamatan. “Memang kalau kita lihat, kita tidak sangka wanita muda terbabit membawa bekalan minyak untuk diseludup…

Read More

Seorang Lelaki Menyesal Kahwin Kerana….

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera, kali ni kami nak kongsikan bersama anda satu kisah seorang lelaki yang menyesal selepas perkahwinannya. Mungkin tajuk ni macam biasa-biasa, tapi kandungannya mampu membuatkan anda tersenyum, mengalirkan air mata dan mungkin anda akan termenung seketika. Ops, lupa nak bagitahu, gambar di atas tiada kena mengena kisah ni ye! Sekadar gambar hiasan. Klau takde gambar tak syok plak kan? Ok, teruskan pembacaan anda. Menyesal Giler Aku Kahwin…………. Ini cerita aku….. Aku baru je kawin, ngan pilihan mak aku. Aku tak penah kenal pon dia. Tapi mak punye…

Read More

Video Makcik Sound Awek Pakai Baju Seksi Di Khalayak

Seorang makcik telah memarahi seorang remaja perempuan memakai t-shirt terdedah belakang ini di tengah-tengah kompleks membeli-belah. Makcik tersebut menyuruhnya memakai baju yang elok sikit lain kali, siap dengan tambahan you shit! di hujung nasihat menandakan darahnya dah terlalu mendidih. Mungkin bengang, remaja terbabit yang ditegur bertindak merakam perlakuan ini hingga auntie terbabit semakin naik angin dan menyuruhnya ambil gambar diri sendiri. Sumber : aans1.blogspot.com JANGAN LUPA BACA INI JUGA Kepada Pengguna Tegar Instagram: Selfie ‘sihat’ anda Bakal Menang iPad baru! Bilakah kali terakhir anda “Menjilat Setelah Anda Ludah”?

Read More