You are here

Seorang Lelaki Menyesal Kahwin Kerana….

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera, kali ni kami nak kongsikan bersama anda satu kisah seorang lelaki yang menyesal selepas perkahwinannya. Mungkin tajuk ni macam biasa-biasa, tapi kandungannya mampu membuatkan anda tersenyum, mengalirkan air mata dan mungkin anda akan termenung seketika. Ops, lupa nak bagitahu, gambar di atas tiada kena mengena kisah ni ye! Sekadar gambar hiasan. Klau takde gambar tak syok plak kan? Ok, teruskan pembacaan anda. Menyesal Giler Aku Kahwin…………. Ini cerita aku….. Aku baru je kawin, ngan pilihan mak aku. Aku tak penah kenal pon dia. Tapi mak punye…

Read More

Video Makcik Sound Awek Pakai Baju Seksi Di Khalayak

Seorang makcik telah memarahi seorang remaja perempuan memakai t-shirt terdedah belakang ini di tengah-tengah kompleks membeli-belah. Makcik tersebut menyuruhnya memakai baju yang elok sikit lain kali, siap dengan tambahan you shit! di hujung nasihat menandakan darahnya dah terlalu mendidih. Mungkin bengang, remaja terbabit yang ditegur bertindak merakam perlakuan ini hingga auntie terbabit semakin naik angin dan menyuruhnya ambil gambar diri sendiri. Sumber : aans1.blogspot.com JANGAN LUPA BACA INI JUGA Kepada Pengguna Tegar Instagram: Selfie ‘sihat’ anda Bakal Menang iPad baru! Bilakah kali terakhir anda “Menjilat Setelah Anda Ludah”?

Read More

Kamal Adli Nafi Sudah Putus Dengan Intan Ladyana?

Kamal Adli Nafi Sudah Putus Dengan Intan Ladyana? | Mungkinkah Kamal Adli berpura-pura terkejut dan terkesima apabila kekasihnya, Intan Ladyana mengumumkan yang hubungan mereka berdua sudah hancur berkecai baru-baru ini?  Tidak diketahui apa motif Kamal Adli buat-buat tidak tahu dan terkejut, namun pasti pelakon kacak ini ada sebabnya tersendiri. Ini kerana menurut Intan Ladyana, keputusan untuk berpisah diambil selepas mereka berdua berbincang sesama sendiri. Bukannya tiba-tiba putus seperti tali yang dipotong dengan pisau tajam. Walaupun sudah tiada apa-apa hubungan lagi, Kamal Adli nampaknya masih tidak dapat melupakan Intan Ladyana apabila…

Read More